Cat Eye Makeup




Merhaba Arkadaşlar...

Başlığımdanda anlaşıldığı üzere sizlere yapmış olduğum kedi gözü makyajı denilen uzun kuyruklu eyeliner ile yapılan bir göz makyajımı göstereceğim :)

Bu makyajda resimdeki görselleri kullandım.Görmüş olduğunuz büyük palet Avondan bir zamanlar aldığım Master Collection lip gloss-eyeshadow-blush serisinden oluşan bir palet ben burda o üst kısımdaki kahve tonlarını kullandım burda zaten önemli olan daha çok eyeliner :)

Altta ki BB kremler ise sadece göstermek amaçlı koydum tonlarını sizin için gösterdim maybelline Avon nutraeffectse göre daha az kapatıcılığa sahip bunu söyleyebilirim eğer daha kusurlu bir cildiniz varsa pek tavsiye etmem.
Soldaki-Maybelline
Sağdaki-Nutraeffects



Eyeliner olarak ben biraz karıştırmayı severim bu görseldekileri kullandım :) 
  
Soldaki Avon LuxeEyeliner-BlackLuxury
                                                Sağdaki Avon SuperExtend-Black




Rimel olarak Loreal Paris Miss Manga WaterProof kullandım ben bu rimeli severek kullanıyorum :) 



Tekrar görüşmek üzere :)
Merak ettikleriniz olursa sorabilirsiniz :)
instagram: tugbanursahinn

Yorumlar

  1. blogları gezerken keşfettiğim bu güzel blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler....
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar