Clean&Clear Derinlemesine Temizleyici Krem Jel ve Losyon

Merhaba arkadaşlarr :)





Bugünkü yazımda sizlere geçenlerde indirimden almış olduğum Clean&Clear temizleyici losyonu ve krem jelinden bahsedeceğim.Geçenlerde temizleyici jelim bittiği için yeni jel arayışlarındaydım.İkili olarak bu temizleyici jeli indirimde görünce kaçırmak istemedim ve aldım :)

Krem Jelin boyutu oldukça büyük,150 ml.Sabahları yüzünüzü ıslattıktan sonra yeterli miktarda elinize sıkarak yüzünüze krem jeli yayıyorsunuz,özellikle cildinizin yağlı kısımlarına hafif masaj yaparak uygulayın.Yüzümüzün daha berrak,kirden arınmış ve temiz görünmesini istiyorsak tabi ki düzenli kullanmak gerekiyor.Cildimizi bu jelle temizledikten sonra nemlendiricimizi sürmeyi ihmal etmiyoruz :) Özellikle yağsız olduğu için kızarıklıkları ve sivilceleri engellemeye yardımcı olur asla sivilce yapmaz.Cildinizi temizler serinlik ve ferahlık hissi verir.Ben bu jeli makyajımı temizledikten sonra da kullanıyorum,çünkü iyice yüzümdeki makyaj kalıntılarından arındırması için :)



Temizleyici Losyona gelirsek onunda içeriği aynı yağsız olduğu için sivilce yapmaz.İstediğimiz zaman yeterli miktarda pamuğa dökerek yüzümüzü boynumuzu silebiliriz.Durulamaya gerek yok.Cildimizde oluşan yağ ve kiri su ve sabun yeterli miktarda temizlemediği için kullanmakta fayda var.Ben makyaj temizleyici olarakta kullanıyorum yağsız olduğu için ve gayet güzel temizliyor,cildi arındırıyor ve sıkılaştırıyor.Önemli bir bilgi; eğer cildiniz çok hassassa hafif yakma gibi bir özelliği var bu yüzden kullanmanızı tavsiye etmem.Eğer cildiniz hassas değilse kullandıktan sonra cildin hafif yanması 10 saniye sonra geçiyor zaten :) Sanırım ben bu ikiliyi indirimden aldığımda 12 yada 13 lira gibi bir şeydi :)



Başka bir yazımda görüşmek üzere xx

Yorumlar

  1. Tonikten memnun musunuz,sivilcelere bir etkisi olur mu ya da oldu mu ? :) Tam indirim üzeri almayı düşünüyorum da :)

    YanıtlaSil
  2. yani çok hassas bir cilt yapısına sahip değilsen kullanabilirsin çünkü losyonu yüzüme kullandığımda biraz yaktı ama uzun sürmedi,sivilcelere öyle bir etkisinin olduğunu söyleyemiycem ama ayrıyetten bir sivilce oluşumuna neden olmadı,denemek istersen alabilirsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar