Lila Kutu-Ekim 2013 Keşif Kutusu

Merhabalarr :)

Tekrardan karşınızdayım,okul dolayısıyla pek buraya girip,yazı yazamıyorum malesef :-(

Bu yazımda sizlere geçenlerde merak ederek almış olduğum lila kutunun ekim ayı için olan keşif kutusundan neler çıktığından bahsedeceğim...

Bu kutudan ben ilk defa aldım,bakalım içinden neler çıkmış :)



Öncelikle kutunun şeklini ve rengini çok beğendim,kutuyu tabi ki atmadım işime yarayacağını düşünüyorum :) 


Ve işte içinden çıkanlar... :) Kutuyu sipariş ederken çok istemiştim bir tane TONI&GUY ürünü gelmesini gördüğümden beri çok merak ediyordum çünkü,en çok onun kutudan çıkmasına sevindim :)) 



Diğer kutunun içinden çıkanlara bakarsak şöyle; 1. Pangea Organics Bakım Ürünleri ( Yüz Maskesi,Göz Kremi,Yüz için Scrub,Dengeleyici Yağ)
                            2.Akileine Ayak Kremleri
                                                                       3.Nyx Doll Eye Mascara-Extreme Black (İşte bunuda sevindim,yine merak ettiğim bir üründü kendisi normalde fiyatı 45 tl imiş,ve bu fiyatlada kutunun hakkını vermiş oluyor :)


Bir diğer olarak, Natura House/Pura Natura Yüz Temizleme Jeli geldi bu ürünü de bir kez denedim hoşuma gitti böyle bir şey almayı da planlıyordum çünkü :)
Cyrene ürünlerinin şampuanı ve saç kremlerinin deneme boyları gelmiş,organik ürünlermiş.Deneyip nasıl olduklarına bakıcam daha sonra :)

Kutunun içinden çok şirin lila renginde yapma bir gül çıktı çok beğendim :)


Ve mini minnacıkk denemek için iki tane tester parfümler atmışlar kutunun içine biri erkek biri kadın kokusu :) Erkek parfümünün kokusunu inanılmaz güzel buldum ve babama verdim :)) Kadın parfümü Pastel markasına ait Rock Chic adlı parfüm onunda kokusu hoşuma gitti. :) 


Ve son olarak TONI&GUY Saç spreyi.Bu spreyin özelliği içinde deniz tuzu barındırıyormuş,Doğal ve dağınık dalgalar yapmak için saçımıza sıktıktan sonra elimizle şekil veriyoruz sadece bu kadar ve bu çok hoşuma gitti.Saçlara dolgunluk ve hacimde veriyormuş,deneyip göreceğim :)) 

Bu kutuyu sadece 19 Tl'ye aldım.Sizde merak edip almak isterseniz bu linkten satın alabilirsiniz tıktık...Her ay bir keşif kutusu satışa çıkıyor.

Mutlu hafta sonları diliyorum xx





Yorumlar

  1. ben toni guy sea salt spreyi ve nyx maskarayı severek kullanıyorum, blogumda da paylaştım, umarım sen de seversin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar