#Kozmetik Alışverişim

Merhabaa :)) Sizlere bugün yaptığım kozmetik alışverişimi göstermek istedimm :) 


Bu gördüğünüz güzel şeyleri bugün uygun fiyatlarla aldım.Bugün itibariyle Bim'de başlayan indirimde bazı kozmetik ürünleri bulunmakta,ve ben de bu fırsatı kaçırmadan gittim ve alışverişimi yaptım.Gördüğünüz üzere bir tane Diadermine Lift+BB cream aldım henüz kullanmadım kullanınca detaylı yazısını yazacağım,İki tonu vardı açık ve orta koyu ton.Ben orta tonu tercih ettim esmer olduğum için.Fiyatı:9.95 TL idi.(İçinde Paraben mevcut değil.)



Naturalove markasının bambu saplı ve keçi kılından yapılmış fırçalarından aldım.Bu markanın fırçalarını paketini aynı Ecotools'un fırçalarına benzettim.Bazı bloglarda bu fırçaların yazısını okudum onlar daha önceden almışlar ve fırçaların çok sert olduklarından bahsediyorlar.Evet,çok yumuşak değil ama aşırı sertte bulmadım fırçaları.Marka kendini yenilemişti olabilir o zamandan bu zamana :) Fiyatı;12,95.


Ve yine Naturalove markasının takma kirpiklerini görünce hemen denemek için aldım.Henüz kullanmadım kullanınca onunda yazısını yazacağım :) Fiyatı çok uygundu;3.95.


Son olarak Garnier markasından Roll-On BB Krem Göz Kapatıcısını aldım,denemek için.Daha önce kafeinli göz altı kapatıcısını kullanmıştım ve bahsetmiştim sizlere yazısı için tıktık...Bunu da gratisten aldım,merak edip denedim ben çok beğendim kapatıcılığı da gayet iyiydi.Ucunda yine metal bilyeye sahip bu da ürünün kullanışlı olmasını sağlıyor.Uygun fiyatla alabileceğiniz mükemmel bir ürün.Bendeki tonu orta ton.(Açık tonu mevcut)Fiyatı;10 TL idi.


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar