İlk çekilişimin sonucunu açıklıyorumm :)

Merhaba :)) Gerçekten kimin kazanacağını çok merak ediyordum ve sonunda öğrenmiş oldum :)

Sıra geldi çekilişimi kimin kazandığını açıklamaya... :)

Toplam katılım ek haklarla birlikte 44 oldu.En fazla 2-3 kişiyi eledim,onlarda şartları yerine getirmemişti.Lütfen çekilişlerdeki şartları dikkatlice okuyun arkadaşlar,sonra istemeden elemek zorunda kalıyoruz. :(

Kazananı,random.org üzerinden belirledim.



Kazanan kişi--->29. sıradaki Perihan oldu tebrik ediyorum kendisini,ve bana iletişim bilgilerini gönderirsen sevinirim :)



Yorumlar

  1. teşekkür ederim. hotmail adresinize bilgilerimi gönderdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyelerini güzel günlerde kullanman dileğiyle cnm,tebrikler :) En kısa zamanda hediyelerini gönderiyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar