Avon'dan Gelen Hediyelerim :)

Merhaba,güzel arkadaşlarımm :) Dün Avon siparişimle birlikte bu güzel hediyeler bana geldi,ilk bu güzel el çantasını gördüm.Sonra çantanın içinde bir şeyler sallandığını farkedince içini açtım,ve bu makyaj ürünleri de içinden çıktı :) Bu ürünleri görünce çok sevindim :) Bakalım,çantanın içinden neler çıkmış :)


  1. Avon True Colour-Smokey Eyes 4'lü Göz Farı
  2. Avon Kolayca Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi-Blackest Black
  3. Avon-SuperCurlacious Maskara
  4. Avon-Pink Pop Ruj
  5. Avon-Clutch Çanta

Maskara'ya yakından bakalım;




Maskaranın fırçası kıvrımlı bir şekilde,bu da kirpiklerin daha kıvrımlı olması için ideal.


Göz farı ve Ruja yakından bakalım;




4'lü göz farındaki renkleri çok beğendim.Beyaz,Toz Pembe,Açık ve Koyu Gri'den oluşuyor.
Rujun rengini de çok beğendim.Çok tatlı bir pembe,günlük kullanım için gayet uygun.

El çantasına yakından bakalım;




Çanta da bu şekilde,rengi siyah.Hoşuma gitti.Özel davetlerde kullanılabilecek bir çanta.Aslında günlük kullanım içinde abartılı bir çanta değil,güzel bir kombin yapıldığında çok şık duracağına eminim. :)


Okuduğunuz için Teşekkürler... :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar