Avon-Solutions Truly Radiant Cilt Görünümünü Düzgünleştirici Renkli Nemlendirici SPF20

Bu ürünü Avon kataloğunda görünce ilgimi çekti ve aldım.Ürün Özellikleri şöyle;

1-UYGULANDIĞI ANDA DAHA CANLI BİR CİLT ! 2-Normal ciltler ve hassas ciltler için idealdir ! 3-Antioksidan, vitamin ve mineral bakımından zengin Aronia Böğürtleni ve cildinizin ışıltılı ve sağlıklı görünümünü ortaya çıkarmaya yardımcı Optik İnci Teknolojisi içerir. 4-Renkli Nemlendirici, renk pigmentleri içeren kremsi formülüyle cildi nemlendirirken doğal bir ışıltı verir. 5-SPF20 koruması ile güneşin zararlı etkilerine karşı cildi korur.
































Renkli Nemlendirici'yi tek başına ya da makyaj altına baz olarak kullanabilirsiniz.Ben fondöten altına kullanıyorum genellikle,siz tek başınada kullanabilirsiniz.Kremin içeriğindeki renk pigmentleri ile cilt tonunuzu dengeler.

Ben bu üründen memnun kaldım cilde verdiği ışıltıyı beğendim.Şu anda indirimde değil.Katolog fiyatı 28 tl.

Yorumlar

Popüler Yayınlar