Günlük Makyaj Önerisi

Merhabalar :)

Bu yazımda sizlere kendimin de günlük makyajım da hangi ürünleri kullandığımı göstereceğim.Ayrıca bir tane makyaj önerisi paylaşacağım keyifli okumalar arkadaşlar :)


  1. Ben makyajımda genelde bb kremleri kullanıyorum geçenlerde iki tane almıştım birisi çok koyu geldi diğeri ise açık bir tondu ben bu ikisini birbirine karıştırarak kendi ten rengime yakın bir renk elde ettim ve böyle kullanmaya başladım sizde koyu gelen fondotenlerinizi açık bir tonla karıştırarak kullanabilirsiniz.(Görsel:Avon ideal flawless BB-Avon solutions matte mat BB)
  2. Göz makyajında ise far kullanmayı severim gözleri daha buğulu gösteriyor ve öne çıkartıyor.Eğer koyu renkler kullanmayacaksam ten rengine yakın tonlar tercih ediyorum ve bunu eyeliner ile birleştiriyorum.(Görsel:Avon:True color eyeshadow-sultry emerald,Avon Mega Effects Black Eyeliner)
  3. Göz altlarında oluşan koyu renk halkaları tabi ki unutmamak gerekir onları da teninize uygun bir concealer la kapatabilirsiniz.(Görsel:Avon calming effects likit kapatıcı) 
  4. Rimel olarak ise kirpiklere hacim dolgunluk uzunluk katan rimelleri seviyorum bu rimeli ise çok sevdim.(Görsel:Avon Big Daring Mascara)
  5. Gözlerimizi daha büyük göstermek için göz içlerine beyaz kalem çekmeyi unutmayalım.(Görsel:Flormar White Pencil No:113)
  6. Kaşlarımı genellikle koyu kahve tonlarla dolduruyorum çok aşırı kullanmıyorum ama kaş altlarıma ise aydınlatıcı kullanarak daha belirgin bir hale getiriyorum.
  7. Allık olarak bronz allık yada açık pembeler şeftali tonları hangisini isterseniz kullanabilirsiniz,ben bronz allık kullandıktan sonra bazen üstüne açık pembe tonlarından hafifce geçiyorum.
  8. Son olarak ruj tercihim günlük makyajlarda nude tonlar oluyor,açık pembeler vs ama rujumu sürmeden önce rujun daha iyi sürülmesi için dudaklarıma dudak balmı sürüyorum bu ayrıca dudakların kuruluğunuda gideriyor.(Görsel:Avon Naturals vanilla essential balm)

Avon True Color Sultry Emerald
Avon Color Trend Nude Glimmer







Yorumlar

Popüler Yayınlar